În a doua zi, la al doilea atelier de scenaristică s-a discutat cu participantx despre ideile din prima zi de ateliere. Împreună am căutat moduri confortabile pentru toată lumea de a crea echipele întrun mod autonom. Echipele sunt max și au început să lucreze la conceptele de film.
A urmat atelierul de introducere în producția de film și un exercițiu în care echipele au prezentat filmele pe care le vor face în tabără.
La atelierul de regie ținut s-a discutat despre autoreprezentarea în film și cum funcționează deopotrivă și ca metodă de reziliență și ca unealtă de schimbare. Apoi am făcut reversed enginerring pe ”Pieptiș”, scenă cu scenă, ca să înțelegem cum a fost gândit, creat și argumentat.
În final am discutat pe ideile de filme ale echipelor și tot ce înseamnă asta. Participantx au început procesul cu scrierea unui logline, stabilirea temelor filmelor și schițarea viziunii regizoriale.
A urmat al doilea atelier de actorie temă timpul și importanța ritmului în film. Ne-am conectat cu propriile ritmuri interioare prin meditație și masaj, iar apoi participantx au creat experiențe senzoriale pornind de la temele filmelor la care lucrează.
În cadrul atelierului de imagine, participantx au trecut prin elementele de bază ale imaginii de film, folosind exemple ca să aprofundeze și să poată aplica cu succes cele prezentate. De la încadraturile cadrelor, unghiul de filmare, mișcare de cameră, lumini, echipament, până la efectul Kuleshov, participantx au aflat ce înseamnă imaginea atât din punct de vedere practic cât și expresiv, ca să poată aplica apoi noțiunile în filmele lor.